"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы  бойынша білім бөлімі  Софиевка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі"  коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная  школа села Софиевка отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілерде

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқу қызметі

«Бекітемін»

№21 Софиевка орта мектеп директоры :

_________________Ж.Ж.Қадырұлы

“_____” _________ 2018 ж

 

РАЗДЕЛ  1. ТЕМА  ЦЕЛИ  И  ЗАДАЧИ  ШКОЛЫ на 2018 - 2019  учебный год:

Тема школы: Использование комплекса инновационных технологий как ресурс повышения эффективности образовательного процесса в рамках обновленного содержания образования и повышение роли самоуправления в деятельности школьного коллектива для воспитания лидерских качеств личности.

Цель: Внедрение комплекса инновационных технологий в образовательный процесс с целью формирования ключевых компетенций у учащихся;

- Рационализация использования информации об аттестации, целевых установках и системе оценок, чтобы ученики знали, что им необходимо усовершенствовать

 

Задачи:

  1. Сформировать предметно – развивающую среду как сферу реализации активности ученика;
  2. Развить интеллектуально – творческую личность учащегося педагогами посредством своего предмета;
  3. Усовершенствовать аспекты лидерства, менеджмента и управления;

        Ожидаемый результат:

Учителям:

 Используют в обучении один из комплексов инновационных технологий, поймут, что самостоятельно добытые знания учащимися крепче и на долгое время. А развитие самостоятельности у учащихся позволит воспитать творческую личность.
Учащимся: 
Научатся активно добывать знания в сотрудничестве с педагогом. В общении друг с другом обогатят свои знания и умения. Поймут, что их активность способствует обучению.

Родителям:
- Понимают, что результат обученности  ребенка зависит от него самого, а педагог является направляющим в прогрессе  обучения и обязаны стимулировать познавательную деятельность учащихся;

- Родители осваивать новую социальную роль своего ребенка;

Методическая тема школы:

Внедрение в практику педагогов одного из комплекса инновационных технологий с целью повышения профессиональной компетенции учителя.

Цель - повышение профессионального уровня педагогов школы

 

Задачи:

 - создание условий для роста научной  и теоретической компетенции педагогов

 - организация системы повышения квалификации педагогов

 - помощь педагогу в адаптации к работе в новых условиях

 - продолжить работу по обобщению педагогического опыта, развитию творчества

педагогов.

ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ

Мектептің әдістемелік тақырыбы:

Мұғалімнің кәсіби компетенциясын көтеру мақсатында педагогтар тәжірибесіне инновациялық технологиялардың бір кешенін енгізу.

Мақсаты- мектеп педагогтарының кәсіби деңгейлерін көтеру

 

Міндеттері:

 - педагогтардың ғылыми және теориялық компетенциясының өсуіне жағдай жасау

 - педагогтардың біліктілікті көтеру жүйесін ұйымдастыру

 - жаңа жағдайдағы педагогтың жұмысына үйренуіне жәрдемдесу

 - педагогтардың шығармашылығын дамыту, педагогтердің тәжірибе алмасу жұмысын жалғастыру.

 

Әдістемелік жұмыстың бағыты

Мақсаты

Жұмыс формасы

Мерзімі

Жауапты

Қорытынды жасау

  1. ӘДІСТЕМЕЛІК ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

1.1 Әдістемелік жұмысты саралау

2017-2018 оқу жылының әдістемелік жұмысын саралау және 2018-2019 жылына ӘЖ мазмұнын анықтау

2017-2018 оқу жылына мектептің әдістемелік жұмысын саралау, жұмыс жоспарының саралау нәтижесі бойныша ӘБ жетекшілерімен сөйлесу. Жұмыс жоспарын құру

қыркүйек

ОТЖ орынбасары, ӘБ жетекшілері

Педкеңес

1.2. педагогтің қыиындықтарына диагностика

Ортақ әдістемелік тақырыптың жұмысының ортақ қиындықтарын анықтау

 

Педагогикалық әрекетінде қиындықтарын жою бойынша педагогтермен жеке жопар құру

 

қазан

 

ОТЖ орынбасары

 

Аналитикалық анықтама

Әдістемелік жұмыста педагогтердің қиындықтарын анықтау, өтілдік топтың жұмысын оларды жоюға бағыттау

Мұғалімнің қиындық картасын өңдеу сауалнамасы

қараша

 

 

ОТЖ орынбасары

 

Аналитикалық анықтама

II.ПЕДАГОГТАРМЕН ЖҰМЫС

1.Біліктілікті көтеру

Мақсаты: өзін бағалау әрекеті бойынша педагогикалық кадрлармен жүйені жақсарту және профессионалдық компетенцияны көтеру                                                                                 

1.1. Әдістемелік кабинеттің ұйымдастырушылық жұмысы арқылы біліктілікті көтеру

Педагогтардың теориялық дайындығын жақсарту

 

ӘК ұйымдастырғанконсультацияларына, отырыстарына, семинарларына қатысу

ӘК жоспары

Ғылыми орынбасары

Жыл бойынша қорытынды анықтама

Мектеп педагогтарыныңшығармашылық және мәселе топтарының жұмысы

ШТ және ПТ жұмыс жоспары

Ғылыми орынбасары

Жыл бойынша қорытынды анықтама

1.2. педагогикалық қиындықтарды жеңу

Практикалық жұмыста педагогтің қиындықтарынжою

ӘБ отырысы. Жеке консультациялар. Тәжірибелі мұғалімдердің сабаққа кіруі.

Жыл бойы

ОТЖ, Ғылыми орынбасары

 

1.3. ОТЖ педагогикалық технологияларды қолдану

Оқу үрдісін жақсарту

 

ОТЖ жаңа педагогикалық технологияларды қолдану және зерттеу

Мұғалімдердің сабағына кіру

 

 

 

желтоқсан – сәуір

Ғылыми орынбасары

ӘБ жетекшісі

 

«Дөңгелек үстел»

әдістемелік папка

1.4 педагогтердің біліктілігін көтеру

Тестке дайындық

Педагогтердің теориялық дайындығын жақсарту

 

Педагогтердің біліктілікті көтеру курстарында оқуы, семинарларға қатысу

 

МИПКРОиК жоспары

Ғылыми орынбасары

 

 

Жыл бойынша қорытынды анықтама

2. педагогикалық жұмыскерлердің аттестациясы

 

Кәсіби компетенцияға сай екенін анықтау және педагогикалық жұмыскерлерге квалификациялық категорияны көтеру үшін жағдай жасау

    Теоретикалық семинар: «Нормативті –құқықтық база және аттестация сұрақтары бойынша әдістемелік ұсыныстар.  Мектеп педагогтеріне іс шаралар өткізу, аттестация мұғалімдерінің өз жұмыс тәжірибесін көрсету представление.

 Аттестация өту сұрақтары бойынша аналитикалық материалды безендіру

 

 

қыркүйек

 

аттестациия графигі бойынша

 

 

Ғылыми орынбасары

 

 

Көрсетілім

3.педагогикалық әрекетті жетелу

3.1. жылдық әдістемелік

семинар – практикум

Екінші ұрпақтың сұрағын тәжірибеде зерттеу

1. «негізгі іске асыру бағыттары жалпы білім беру мазмұнының фундаментальды ядро концепциясы.

 

қараша

 

Ғылыми орынбасары, ӘБ жетекшілері

 

Тақырыптық папкалар, хаттама

 

 

2. сұранысқа сай жұмыс бағдарламасын құру

 

желтоқсан

 

Ғылыми орынбасары, ӘБ жетекшілері

 

Тақырыптық папкалар, хаттама

3. контексте сабақты құрастыру

ақпан

Ғылыми орынбасары, ӘБ жетекшілері

 

Тақырыптық папкалар, хаттама

4.білім беру стандарттарының жаға бағыты әмбебап оқу әректін қалыптастыру.

наурыз

Ғылыми орынбасары, ӘБ жетекшілері

 

Тақырыптық папкалар, хаттама

5. жеке азаматтың тәрбие және рухани концепциясы.

сәуір

Ғылыми орынбасары, ӘБ жетекшілері

 

Тақырыптық папкалар, хаттама

3.2.

Аудан және мектеп деңгейіндегі ӘБ жұмысы

Педагогтің ғылыми және теорриялық өсуі үшін жаңдай жасау, жаңа шарттағы жұмысқа педагогтің үйренуіне көмек

     Аудан және мектеп деігейіндегі ӘБ жұмыс жоспары бойынша әрекет

    

Жыл бойы

 

ОТЖ, Ғылыми орынбасары, педагогтер

Есеп

  1. Ортақ әдістемелік тақырып бойынша жұмыс

4.1 ОӘТ жұмыс жоспарын құру

2018 - 2019 оқу жылына ОӘТ жұмыс мазмұнын анықтау.

Жұмыс жопарын құру

қыркүйек

Директор, ОТЖ, Ғылыми орынбасары

 

Педкеңес, хабарлама

 

4.2. диагностикалық теориялық жұмыстың

1 кезеңі

1. инновациялық технологияның бір кешенін тәжірибеге еңгізу үшін педагогтердің дайындық деңгейін анықтау

2.  оқушының тәрбие мен жаңа білім беру технологияларымен байланысты құжаттарды  педагогикалық ұжыммен зерттеу.

Жылдық әдістемелік  семинар – практикум, педагогтердің өз білімдерін көтеру, семинар мен  вибинарға қатысу

Қазан 2018 жыл

Директор, ОТЖ, Ғылыми орынбасары, ӘБ жетекшілері

Тақырыптық папкалар, протокол

  1. Өз білімін көтеру

5.1. жеке әдістемелік тақырып бойынша жұмыс .

 

педагогикалық шеберлігін көтеру.

теореориялық материалды жинақтау, шығармашылық есеп, тақырыпты тәжірибеде меңгеру  (дидактикалық материал), педагогтердің  портфолиосын безендіру 

Жыл бойы

ОТЖ, Ғылыми орынбасары

Педагогтермен сөйлесу, «Жұмыс тәжірибесінен» көрмесі

5.2. педагогикалық кындықтарды жеңу.

Педагогикалық шеберлікті көтеру

Ғылыми және әдістемелік әдебеттерді зерттеу, сабақтарға кіру, семинарлар.

Консультациялар.

Жыл бойы

ОТЖ, Ғылыми орынбасары

сөйлесу

6. педагогикалық тәжірибені кіріктіру

6.1.  «жыл сабағы» сайысын өткізу

 

анықтау, қолдау, педагогтердің шығармашылық жұмысын көтеру, мұғалімнің еңбегінің дәрежесін көтеру, мектептің ең жақсы мұғалімдерінің педагогикалық тәжірибесін тарату

Сайыс аясында сабақтар өткізу

 

Жыл бойы

ОТЖ, Ғылыми орынбасары

Метариалдарды жеке әдістемелік папкаға,

 

6.2. педагогтің портфолиосын құру

Педагогиалық тәжірибені кіріктіру бойынша жұмысты жалғастыру, педагогтердің шығармашылығын дамыту.

 

ӘБ отырысында тәжірибені көрсету, педкеңесте

Педагогтердің ОӘЖ қатысуы, конкуртар,

конференциялар, семинарлар.

Жыл бойы

ОТЖ, Ғылыми орынбасары

Метариалдарды жеке әдістемелік папкаға,

 

7. педагогтердің сыныптан тыс әрекеттерін ұйымдастырудағы әдістемелік бағыттау

7.1. пән апталықтары

Оқылатын піндерге қызығушылықты дамыту және оқушылардың шығармашылық потенциялын ашу

Бастауыш сынып апталығы

 

қараша

ӘБ жетекшісі

Метариалдарды жеке әдістемелік папкаға,

 

Ғылым онкүндігі

Ақпан

 

ОТЖ, Ғылыми орынбасары ӘБ жетекшісі

Тақырыптық көрмелер, сайыстар, концерттер

Жыл бойы

ОТЖ орынбасаы

Ғылыми тәжірибелік конференцияның қортындысы

мамыр

Ғылыми орынбасары

7.2. оқушылардың мектеп ішілік олимпиадасының кезеңін өткізу

Оқушылардың шығармашылық потенциялын ашу және оқытылатын пәндерге деген қызығушылығын дамыту

№21 ОМ 1 кезеңді өткізу, мектеп олимпиадасына қатысушылар командасын құру

 

қазан- қараша

ОТЖ орынбасаы пән мұғалімдері

Есеп

7.3.  интелектуалды ойындарға, сайыстарға қатысу .

Оқушылардың шығармашылық потенциялын ашу және оқытылатын пәндерге деген қызығушылығын дамыту

Облыстық, республикалық, халықаралық ойындарға, сайыстарға оқушыларды дайындау

.

Жыл бойы

 

Педагогтер

Анықтама

Мектепте интеллектуалды марафонды өткізу  (1-11 сыныптар).

Қараша, қаңтар, мамыр

 

 

ОТЖ, Ғылыми орынбасары

Анықтама

III. Инновациялық әрекет

Инновациялық кешендердің бірін педагогтердің тәжірибесіне еңгізу

Инновациялық кешенді таңдау және тәжірибеге еңгізуде педагогке жәрдемдесу,

 

 

 

Педагогтің ұжымда жұмысы, тірек мектептерде, курстарда оқуы, семинарларға қатысу.

Педагогтердің инновациялық технологияларды зерттеуі

Жыл бойы

ОТЖ, Ғылыми орынбасары

Есеп

             

 

 

5.1. ОРГАНИЗАЦИЯ МЕТОДИЧЕСКОЙ РАБОТЫ

Методическая тема школы:

Внедрение в практику педагогов одного из комплекса инновационных технологий с целью повышения профессиональной компетенции учителя.

Цель - повышение профессионального уровня педагогов школы

 

Задачи:

 - создание условий для роста научной  и теоретической компетенции педагогов

 - организация системы повышения квалификации педагогов

 - помощь педагогу в адаптации к работе в новых условиях

 - продолжить работу по обобщению педагогического опыта, развитию творчества

педагогов.

 

Направления

методической  работы

Цель

Формы работы

Срок

Ответственный

Подведение

итогов

  1. ОРГАНИЗАЦИОННО -  МЕТОДИЧЕСКАЯ  ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

1.1 Анализ методической работы

Проанализировать методическую работу за 2017-2018 учебный год и определить перспективу в содержании МР на 2018-2019 учебный год

Анализ методической работы в школе в 2017-2018 учебном году, собеседование с руководителями МО  по результатам анализа планов работы.

Составление плана работы

 

сентябрь

зам.директора по УВР,

руководителями МО

Педсовет,

выступление

1.2. Диагностика затруднений педагогов

Выявить затруднения  в  работе над единой методической темой

 

Составление педагогами индивидуальных планов по устранению затруднений в педагогической деятельности

 

 

октябрь

 

зам. директора по УВР

 

Аналитическая справка

Выявить затруднения педагогов в методической работе, направить работу стажерской группы на их устранение

Анкетирование

обработка карт затруднений учителей

 

ноябрь

 

 

зам. директора по УВР

 

 

Аналитическая справка

 

II. РАБОТА С ПЕДАГОГАМИ

1.Повышение квалификации

Цель: совершенствование системы работы с педагогическими кадрами по самооценке деятельности и повышению профессиональной компетентности         

1.1.

Повышение квалификации через организационную работу Методического кабинета

 

Совершенствование теоретической подготовки педагогов

Посещение семинаров, заседаний, консультаций организованных МК

План МК

Зам. директора по науке

Справка по итогам года

Работа педагогов школы в творческих и проблемных группах

План работы ТГ и ПГ

Зам. директора по науке

Справка по итогам года

1.2. Преодоление педагогических затруднений

Ликвидация затруднений педагогов в практической работе

Заседания МО.

Индивидуальные консультации.

Посещения уроков опытных учителей.

В течение года

Зам. директора по УВР и по науке

 

 

1.3.

Применение педагогических

технологий

в УВП

 

Совершенствование учебного процесса

Изучение и использование новых педагогических технологий в УВП           

 

Посещение уроков учителей

 

Декабрь – апрель

 

Зам. директора по науке, руководитель МО

 

«Круглый стол»

Метод. папка

1.4

Повышение квалификации

педагогов

 

Совершенствование теоретической подготовки педагогов

Подготовка к тестированию

Обучение на  курсах повышения квалификации педагогов, посещение семинаров

 

План

МИПКРОиК

 

Зам. директора по науке

 

Справка по итогам года

2. Аттестация педагогических работников

 

 

Определение соответствия уровня профессиональной компетентности и создание условий для повышения квалификационной категории педагогических работников

    Теоретический семинар: «Нормативно –правовая база и методические рекомендации по вопросу аттестации.  Проведение мероприятий для педагогов школы, представление собственного опыта работы аттестуемым учителем.

 Оформление аналитических материалов по вопросу прохождения аттестации

 

 

сентябрь

 

Согласно графику аттестации

 

 

 

зам. директора по науке

 

 

Представление

3.Сопровождение педагогической деятельности

 

3.1.

Годовой методический семинар – практикум

Практическое изучение вопроса  второго поколения

1. «Основные направления реализации Концепция фундаментального ядра содержания общего образования.

 

 

Ноябрь

 

 

        

Зам. директора по науке, руководитель МО

Тематические папки, протокол

 

 

2. Разработка рабочих программ в соответствии с требования

 

декабрь

 

 

Зам. директора по науке, руководитель МО

Тематические папки, протокол

3. Конструирование урока в контексте 

 

февраль

Зам. директора УВР, по науке, руководитель МО

Тематические папки, протокол

4.Формирование универсальных учебных действий как приоритетное направление новых образовательных стандартов.

март

Зам. директора по УВР, руководитель МО

Тематические папки, протокол

5. Концепция духовно- нравственного развития и воспитания личности гражданина.

апрель

Зам. директора по УВР, руководитель МО

Тематические папки, протокол

3.2.

Работа МО школьного и районного уровня

Создание условий для роста научной  и теоретической компетенции педагогов, помощь педагогу в адаптации к работе в новых условиях

 

    

Деятельность по плану работы 

МО  школьного и районного уровня 

в течение года

 

Зам. директора по УВР, по науке

педагоги

 

Отчет

  1. Работа над единой методической темой

 

4.1

Составления плана работы над ЕМТ

Определить содержание работы по ЕМТ на 2018 - 2019 гг.

Составление плана работы

 

сентябрь

Директор, зам.директора по УВР и науке

 

Педсовет, сообщение

 

4.2.

1 этап работы диагностико - теоретический

1. Выявление уровня подготовленности педагогов для введения в практику одного комплекса инновационных технологий

2.  Изучение педагогическим коллективом документов, связанных с  новых образовательных технологий обучения и воспитания учащихся.

 

Годовой методический семинар – практикум, самообразование педагогов, посещение семинаров и вибинаров

Октябрь 2018 года

Директор, зам.директора по УВР и науке, руководители МО

Тематические папки, протокол

  1. Самообразование

5.1.

Работа над личной методической темой.

 

 

Повышение педагогического мастерства.

Подбор теоретического материала, творческие отчеты, практическое освоение темы (дидактический материал), оформление портфолио  педагогов

 

В течение года

 

Зам. директора по УВР, ВР

 

Собеседование с педагогами, выставка «Из опыта работы»

5.2.

Ликвидация педагогических затруднений.

Повышение педагогического мастерства.

Изучение научной и методической литературы, посещение уроков, семинаров.

Консультации.

В течение года

Зам. директора по УВР, науке

 

собеседование

6. Обобщение педагогического опыта

 

6.1.

Проведение конкурса

«Урок года»

 

Выявление, поддержка, поощрение творчески работающих педагогов, повышения престижа учительского труда, распространения педагогического опыта лучших учителей школы

 

Проведение уроков в рамках конкурса

 

в течение года

 

Зам. директора по УВР, ВР

 

 

Материалы в личную

методическую папку,

 

6.2. Создание портфолио педагога

Продолжить работу по обобщению педагогического опыта, развитию творчества педагогов.

 

Представление опыта на  заседании МО, педсовете

Участие педагогов в ЕМД, конкурсах,

конференциях, семинарах.

 

 

в течение года

 

Зам. директора по УВР, ВР

 

 

Материалы в личную

методическую папку,

 

7. Методическое сопровождение организации внеурочной деятельности педагогов

 

7.1.

Предметные недели

Развитие интереса к изучаемым предметам и раскрытие творческого потенциала обучающихся

Неделя начальных классов

 

ноябрь

Руководитель

МО

 

 

 

Материалы в личную

методическую папку

 

Декада наук

февраль

 

Зам. директора по УВР, руководители МО

Тематические выставки, конкурсы, концерты

в течение года

Зам. директора по ВР

Итоговая научно-практическая конференция

май

Зам. по науке

7.2.

Проведение школьного тура олимпиады

школьников

Развитие интереса к изучаемым предметам и раскрытие творческого потенциала обучающихся

Составление команд участников школьного тура олимпиады школьников.

Проведение 1 тура в СШ№21

 

 

Октябрь- ноябрь

Зам. директора по УВР, предметники

 

Отчет

7.3. 

Участие в интеллектуальных играх, конкурсах.

Развитие интереса к изучаемым предметам и раскрытие творческого потенциала обучающихся

Подготовка обучающихся к  участию в областных, республиканских  и международных

интеллектуальных играх, конкурсах.

В течение года

 

Педагоги

 

Справка

Проведение интеллектуального марафона в школе (1-11 классы).

Ноябрь, январь,

май

 

Зам. директора по УВР, науке

Справка

III. Инновационная деятельность

Внедрение в практику педагогов одного из комплекса инновационных технологий

 

Помощь педагогу в выборе и внедрении в практику инновационного комплекса,

 

 

 

 

Работа педагогов в сообществе, опорных школах

Обучение на курсах, посещение семинаров.

Изучение педагогами инновационных технологий

 

 

В течение года

 

 

Зам. директора по УВР, по науке

 

 

Отчет

             

 

 

 

№5 Ақмол орта мектеп психологының 2018-2019 оқу жылындағы атқарылатын жылдық жұмыс жоспары

 

Мақсаты:

Мектеп оқушыларының психологиялық денсаулығын сақтай отырып, оқу үрдісі барысында оларға психологиялық-педагогикалық жағдай туғызу.  Мұғалім-оқушы-ата-ана үштік одақ байланысына психологиялық қолдау көрсету.

 

Міндеті:

-         Оқу-тәрбие барысында тұлғаның дамуын қалыптастыру;

-         Оқушының әрбір жас аралығында тұлғааралық, интеллектуалды және профессионалды дамуын қамтамасыз ету;

-         Әр балаға тиісті жеке түрдегі жұмысты қамтамасыз ету;

-         Оқушының интеллектуалды және тұлғалық дамуының ауытқуын психологиялық педагогикалық зерттеу, профилактикалық және коррекциялық жұмыс жүргізу;

-         Балаларды тәрбиелеудегі туатын қиыншылықтар және отбасындағы микроклиматты жақсарту бойынша ата-аналарға кеңес беру;

-         1-ші, 5-ші және 10-шы сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау және түзету жұмыстарын жүргізу.

Негізгі бағыттары:

Психодиагностика

Психопрофилактика

Психокоррекция

Психологиялық кеңестер


Текст