«Бекітемін»
№21 Софиевка орта мектеп директоры :
_________________Ж.Ж.Қадырұлы
“_____” _________ 2018 ж
Тема школы: Использование комплекса инновационных технологий как ресурс повышения эффективности образовательного процесса в рамках обновленного содержания образования и повышение роли самоуправления в деятельности школьного коллектива для воспитания лидерских качеств личности.
Цель: Внедрение комплекса инновационных технологий в образовательный процесс с целью формирования ключевых компетенций у учащихся;
Задачи:
Ожидаемый результат:
Учителям:
Используют в обучении один из комплексов инновационных технологий, поймут, что самостоятельно добытые знания учащимися крепче и на долгое время. А развитие самостоятельности у учащихся позволит воспитать творческую личность.
Учащимся:
Научатся активно добывать знания в сотрудничестве с педагогом. В общении друг с другом обогатят свои знания и умения. Поймут, что их активность способствует обучению.
Родителям:
- Понимают, что результат обученности ребенка зависит от него самого, а педагог является направляющим в прогрессе обучения и обязаны стимулировать познавательную деятельность учащихся;
- Родители осваивать новую социальную роль своего ребенка;
Методическая тема школы:
Внедрение в практику педагогов одного из комплекса инновационных технологий с целью повышения профессиональной компетенции учителя.
Цель - повышение профессионального уровня педагогов школы
Задачи:
- создание условий для роста научной и теоретической компетенции педагогов
- организация системы повышения квалификации педагогов
- помощь педагогу в адаптации к работе в новых условиях
- продолжить работу по обобщению педагогического опыта, развитию творчества
педагогов.
Мектептің әдістемелік тақырыбы:
Мұғалімнің кәсіби компетенциясын көтеру мақсатында педагогтар тәжірибесіне инновациялық технологиялардың бір кешенін енгізу.
Мақсаты- мектеп педагогтарының кәсіби деңгейлерін көтеру
Міндеттері:
- педагогтардың ғылыми және теориялық компетенциясының өсуіне жағдай жасау
- педагогтардың біліктілікті көтеру жүйесін ұйымдастыру
- жаңа жағдайдағы педагогтың жұмысына үйренуіне жәрдемдесу
- педагогтардың шығармашылығын дамыту, педагогтердің тәжірибе алмасу жұмысын жалғастыру.
Әдістемелік жұмыстың бағыты |
Мақсаты |
Жұмыс формасы |
Мерзімі |
Жауапты |
Қорытынды жасау |
|
|
||||||
1.1 Әдістемелік жұмысты саралау |
2017-2018 оқу жылының әдістемелік жұмысын саралау және 2018-2019 жылына ӘЖ мазмұнын анықтау |
2017-2018 оқу жылына мектептің әдістемелік жұмысын саралау, жұмыс жоспарының саралау нәтижесі бойныша ӘБ жетекшілерімен сөйлесу. Жұмыс жоспарын құру |
қыркүйек |
ОТЖ орынбасары, ӘБ жетекшілері |
Педкеңес |
|
1.2. педагогтің қыиындықтарына диагностика |
Ортақ әдістемелік тақырыптың жұмысының ортақ қиындықтарын анықтау
|
Педагогикалық әрекетінде қиындықтарын жою бойынша педагогтермен жеке жопар құру |
қазан |
ОТЖ орынбасары |
Аналитикалық анықтама |
|
Әдістемелік жұмыста педагогтердің қиындықтарын анықтау, өтілдік топтың жұмысын оларды жоюға бағыттау |
Мұғалімнің қиындық картасын өңдеу сауалнамасы |
қараша
|
ОТЖ орынбасары |
Аналитикалық анықтама |
||
II.ПЕДАГОГТАРМЕН ЖҰМЫС |
||||||
1.Біліктілікті көтеру Мақсаты: өзін бағалау әрекеті бойынша педагогикалық кадрлармен жүйені жақсарту және профессионалдық компетенцияны көтеру |
||||||
1.1. Әдістемелік кабинеттің ұйымдастырушылық жұмысы арқылы біліктілікті көтеру |
Педагогтардың теориялық дайындығын жақсарту
|
ӘК ұйымдастырғанконсультацияларына, отырыстарына, семинарларына қатысу |
ӘК жоспары |
Ғылыми орынбасары |
Жыл бойынша қорытынды анықтама |
|
Мектеп педагогтарыныңшығармашылық және мәселе топтарының жұмысы |
ШТ және ПТ жұмыс жоспары |
Ғылыми орынбасары |
Жыл бойынша қорытынды анықтама |
|||
1.2. педагогикалық қиындықтарды жеңу |
Практикалық жұмыста педагогтің қиындықтарынжою |
ӘБ отырысы. Жеке консультациялар. Тәжірибелі мұғалімдердің сабаққа кіруі. |
Жыл бойы |
ОТЖ, Ғылыми орынбасары |
|
|
1.3. ОТЖ педагогикалық технологияларды қолдану |
Оқу үрдісін жақсарту
|
ОТЖ жаңа педагогикалық технологияларды қолдану және зерттеу Мұғалімдердің сабағына кіру
|
желтоқсан – сәуір |
Ғылыми орынбасары ӘБ жетекшісі |
«Дөңгелек үстел» әдістемелік папка |
|
1.4 педагогтердің біліктілігін көтеру |
Тестке дайындық Педагогтердің теориялық дайындығын жақсарту
|
Педагогтердің біліктілікті көтеру курстарында оқуы, семинарларға қатысу |
МИПКРОиК жоспары |
Ғылыми орынбасары
|
Жыл бойынша қорытынды анықтама |
|
2. педагогикалық жұмыскерлердің аттестациясы |
||||||
|
Кәсіби компетенцияға сай екенін анықтау және педагогикалық жұмыскерлерге квалификациялық категорияны көтеру үшін жағдай жасау |
Теоретикалық семинар: «Нормативті –құқықтық база және аттестация сұрақтары бойынша әдістемелік ұсыныстар. Мектеп педагогтеріне іс шаралар өткізу, аттестация мұғалімдерінің өз жұмыс тәжірибесін көрсету представление. Аттестация өту сұрақтары бойынша аналитикалық материалды безендіру |
қыркүйек
аттестациия графигі бойынша
|
Ғылыми орынбасары
|
Көрсетілім |
|
3.педагогикалық әрекетті жетелу |
||||||
3.1. жылдық әдістемелік семинар – практикум |
Екінші ұрпақтың сұрағын тәжірибеде зерттеу |
1. «негізгі іске асыру бағыттары жалпы білім беру мазмұнының фундаментальды ядро концепциясы.
|
қараша
|
Ғылыми орынбасары, ӘБ жетекшілері
|
Тақырыптық папкалар, хаттама |
|
|
|
2. сұранысқа сай жұмыс бағдарламасын құру
|
желтоқсан
|
Ғылыми орынбасары, ӘБ жетекшілері
|
Тақырыптық папкалар, хаттама |
|
3. контексте сабақты құрастыру |
ақпан |
Ғылыми орынбасары, ӘБ жетекшілері
|
Тақырыптық папкалар, хаттама |
|||
4.білім беру стандарттарының жаға бағыты әмбебап оқу әректін қалыптастыру. |
наурыз |
Ғылыми орынбасары, ӘБ жетекшілері
|
Тақырыптық папкалар, хаттама |
|||
5. жеке азаматтың тәрбие және рухани концепциясы. |
сәуір |
Ғылыми орынбасары, ӘБ жетекшілері
|
Тақырыптық папкалар, хаттама |
|||
3.2. Аудан және мектеп деңгейіндегі ӘБ жұмысы |
Педагогтің ғылыми және теорриялық өсуі үшін жаңдай жасау, жаңа шарттағы жұмысқа педагогтің үйренуіне көмек |
Аудан және мектеп деігейіндегі ӘБ жұмыс жоспары бойынша әрекет
|
Жыл бойы |
ОТЖ, Ғылыми орынбасары, педагогтер |
Есеп |
|
|
||||||
4.1 ОӘТ жұмыс жоспарын құру |
2018 - 2019 оқу жылына ОӘТ жұмыс мазмұнын анықтау. |
Жұмыс жопарын құру |
қыркүйек |
Директор, ОТЖ, Ғылыми орынбасары |
Педкеңес, хабарлама
|
|
4.2. диагностикалық теориялық жұмыстың 1 кезеңі |
1. инновациялық технологияның бір кешенін тәжірибеге еңгізу үшін педагогтердің дайындық деңгейін анықтау 2. оқушының тәрбие мен жаңа білім беру технологияларымен байланысты құжаттарды педагогикалық ұжыммен зерттеу. |
Жылдық әдістемелік семинар – практикум, педагогтердің өз білімдерін көтеру, семинар мен вибинарға қатысу |
Қазан 2018 жыл |
Директор, ОТЖ, Ғылыми орынбасары, ӘБ жетекшілері |
Тақырыптық папкалар, протокол |
|
|
||||||
5.1. жеке әдістемелік тақырып бойынша жұмыс .
|
педагогикалық шеберлігін көтеру. |
теореориялық материалды жинақтау, шығармашылық есеп, тақырыпты тәжірибеде меңгеру (дидактикалық материал), педагогтердің портфолиосын безендіру |
Жыл бойы |
ОТЖ, Ғылыми орынбасары |
Педагогтермен сөйлесу, «Жұмыс тәжірибесінен» көрмесі |
|
5.2. педагогикалық кындықтарды жеңу. |
Педагогикалық шеберлікті көтеру |
Ғылыми және әдістемелік әдебеттерді зерттеу, сабақтарға кіру, семинарлар. Консультациялар. |
Жыл бойы |
ОТЖ, Ғылыми орынбасары |
сөйлесу |
|
6. педагогикалық тәжірибені кіріктіру |
||||||
6.1. «жыл сабағы» сайысын өткізу
|
анықтау, қолдау, педагогтердің шығармашылық жұмысын көтеру, мұғалімнің еңбегінің дәрежесін көтеру, мектептің ең жақсы мұғалімдерінің педагогикалық тәжірибесін тарату |
Сайыс аясында сабақтар өткізу
|
Жыл бойы |
ОТЖ, Ғылыми орынбасары |
Метариалдарды жеке әдістемелік папкаға,
|
|
6.2. педагогтің портфолиосын құру |
Педагогиалық тәжірибені кіріктіру бойынша жұмысты жалғастыру, педагогтердің шығармашылығын дамыту.
|
ӘБ отырысында тәжірибені көрсету, педкеңесте Педагогтердің ОӘЖ қатысуы, конкуртар, конференциялар, семинарлар. |
Жыл бойы |
ОТЖ, Ғылыми орынбасары |
Метариалдарды жеке әдістемелік папкаға,
|
|
7. педагогтердің сыныптан тыс әрекеттерін ұйымдастырудағы әдістемелік бағыттау |
||||||
7.1. пән апталықтары |
Оқылатын піндерге қызығушылықты дамыту және оқушылардың шығармашылық потенциялын ашу |
Бастауыш сынып апталығы
|
қараша |
ӘБ жетекшісі |
Метариалдарды жеке әдістемелік папкаға,
|
|
Ғылым онкүндігі |
Ақпан
|
ОТЖ, Ғылыми орынбасары ӘБ жетекшісі |
||||
Тақырыптық көрмелер, сайыстар, концерттер |
Жыл бойы |
ОТЖ орынбасаы |
||||
Ғылыми тәжірибелік конференцияның қортындысы |
мамыр |
Ғылыми орынбасары |
||||
7.2. оқушылардың мектеп ішілік олимпиадасының кезеңін өткізу |
Оқушылардың шығармашылық потенциялын ашу және оқытылатын пәндерге деген қызығушылығын дамыту |
№21 ОМ 1 кезеңді өткізу, мектеп олимпиадасына қатысушылар командасын құру |
қазан- қараша |
ОТЖ орынбасаы пән мұғалімдері |
Есеп |
|
7.3. интелектуалды ойындарға, сайыстарға қатысу . |
Оқушылардың шығармашылық потенциялын ашу және оқытылатын пәндерге деген қызығушылығын дамыту |
Облыстық, республикалық, халықаралық ойындарға, сайыстарға оқушыларды дайындау . |
Жыл бойы
|
Педагогтер |
Анықтама |
|
Мектепте интеллектуалды марафонды өткізу (1-11 сыныптар). |
Қараша, қаңтар, мамыр
|
ОТЖ, Ғылыми орынбасары |
Анықтама |
|||
III. Инновациялық әрекет |
||||||
Инновациялық кешендердің бірін педагогтердің тәжірибесіне еңгізу |
Инновациялық кешенді таңдау және тәжірибеге еңгізуде педагогке жәрдемдесу,
|
Педагогтің ұжымда жұмысы, тірек мектептерде, курстарда оқуы, семинарларға қатысу. Педагогтердің инновациялық технологияларды зерттеуі |
Жыл бойы |
ОТЖ, Ғылыми орынбасары |
Есеп |
|
Методическая тема школы:
Внедрение в практику педагогов одного из комплекса инновационных технологий с целью повышения профессиональной компетенции учителя.
Цель - повышение профессионального уровня педагогов школы
Задачи:
- создание условий для роста научной и теоретической компетенции педагогов
- организация системы повышения квалификации педагогов
- помощь педагогу в адаптации к работе в новых условиях
- продолжить работу по обобщению педагогического опыта, развитию творчества
педагогов.
Направления методической работы |
Цель |
Формы работы |
Срок |
Ответственный |
Подведение итогов |
|
|
||||||
1.1 Анализ методической работы |
Проанализировать методическую работу за 2017-2018 учебный год и определить перспективу в содержании МР на 2018-2019 учебный год |
Анализ методической работы в школе в 2017-2018 учебном году, собеседование с руководителями МО по результатам анализа планов работы. Составление плана работы |
сентябрь |
зам.директора по УВР, руководителями МО |
Педсовет, выступление |
|
1.2. Диагностика затруднений педагогов |
Выявить затруднения в работе над единой методической темой
|
Составление педагогами индивидуальных планов по устранению затруднений в педагогической деятельности
|
октябрь |
зам. директора по УВР |
Аналитическая справка |
|
Выявить затруднения педагогов в методической работе, направить работу стажерской группы на их устранение |
Анкетирование обработка карт затруднений учителей
|
ноябрь
|
зам. директора по УВР
|
Аналитическая справка |
||
II. РАБОТА С ПЕДАГОГАМИ |
||||||
1.Повышение квалификации Цель: совершенствование системы работы с педагогическими кадрами по самооценке деятельности и повышению профессиональной компетентности |
||||||
1.1. Повышение квалификации через организационную работу Методического кабинета |
Совершенствование теоретической подготовки педагогов |
Посещение семинаров, заседаний, консультаций организованных МК |
План МК |
Зам. директора по науке |
Справка по итогам года |
|
Работа педагогов школы в творческих и проблемных группах |
План работы ТГ и ПГ |
Зам. директора по науке |
Справка по итогам года |
|||
1.2. Преодоление педагогических затруднений |
Ликвидация затруднений педагогов в практической работе |
Заседания МО. Индивидуальные консультации. Посещения уроков опытных учителей. |
В течение года |
Зам. директора по УВР и по науке
|
|
|
1.3. Применение педагогических технологий в УВП |
Совершенствование учебного процесса |
Изучение и использование новых педагогических технологий в УВП
Посещение уроков учителей |
Декабрь – апрель |
Зам. директора по науке, руководитель МО |
«Круглый стол» Метод. папка |
|
1.4 Повышение квалификации педагогов |
Совершенствование теоретической подготовки педагогов Подготовка к тестированию |
Обучение на курсах повышения квалификации педагогов, посещение семинаров |
План МИПКРОиК |
Зам. директора по науке |
Справка по итогам года |
|
2. Аттестация педагогических работников
|
||||||
|
Определение соответствия уровня профессиональной компетентности и создание условий для повышения квалификационной категории педагогических работников |
Теоретический семинар: «Нормативно –правовая база и методические рекомендации по вопросу аттестации. Проведение мероприятий для педагогов школы, представление собственного опыта работы аттестуемым учителем. Оформление аналитических материалов по вопросу прохождения аттестации |
сентябрь
Согласно графику аттестации
|
зам. директора по науке |
Представление |
|
3.Сопровождение педагогической деятельности
|
||||||
3.1. Годовой методический семинар – практикум |
Практическое изучение вопроса второго поколения |
1. «Основные направления реализации Концепция фундаментального ядра содержания общего образования.
|
Ноябрь
|
Зам. директора по науке, руководитель МО |
Тематические папки, протокол |
|
|
|
2. Разработка рабочих программ в соответствии с требования
|
декабрь
|
Зам. директора по науке, руководитель МО |
Тематические папки, протокол |
|
3. Конструирование урока в контексте
|
февраль |
Зам. директора УВР, по науке, руководитель МО |
Тематические папки, протокол |
|||
4.Формирование универсальных учебных действий как приоритетное направление новых образовательных стандартов. |
март |
Зам. директора по УВР, руководитель МО |
Тематические папки, протокол |
|||
5. Концепция духовно- нравственного развития и воспитания личности гражданина. |
апрель |
Зам. директора по УВР, руководитель МО |
Тематические папки, протокол |
|||
3.2. Работа МО школьного и районного уровня |
Создание условий для роста научной и теоретической компетенции педагогов, помощь педагогу в адаптации к работе в новых условиях
|
Деятельность по плану работы МО школьного и районного уровня |
в течение года |
Зам. директора по УВР, по науке педагоги |
Отчет |
|
|
||||||
4.1 Составления плана работы над ЕМТ |
Определить содержание работы по ЕМТ на 2018 - 2019 гг. |
Составление плана работы |
сентябрь |
Директор, зам.директора по УВР и науке |
Педсовет, сообщение
|
|
4.2. 1 этап работы диагностико - теоретический |
1. Выявление уровня подготовленности педагогов для введения в практику одного комплекса инновационных технологий 2. Изучение педагогическим коллективом документов, связанных с новых образовательных технологий обучения и воспитания учащихся.
|
Годовой методический семинар – практикум, самообразование педагогов, посещение семинаров и вибинаров |
Октябрь 2018 года |
Директор, зам.директора по УВР и науке, руководители МО |
Тематические папки, протокол |
|
|
||||||
5.1. Работа над личной методической темой.
|
Повышение педагогического мастерства. |
Подбор теоретического материала, творческие отчеты, практическое освоение темы (дидактический материал), оформление портфолио педагогов |
В течение года |
Зам. директора по УВР, ВР
|
Собеседование с педагогами, выставка «Из опыта работы» |
|
5.2. Ликвидация педагогических затруднений. |
Повышение педагогического мастерства. |
Изучение научной и методической литературы, посещение уроков, семинаров. Консультации. |
В течение года |
Зам. директора по УВР, науке
|
собеседование |
|
6. Обобщение педагогического опыта
|
||||||
6.1. Проведение конкурса «Урок года»
|
Выявление, поддержка, поощрение творчески работающих педагогов, повышения престижа учительского труда, распространения педагогического опыта лучших учителей школы |
Проведение уроков в рамках конкурса |
в течение года |
Зам. директора по УВР, ВР
|
Материалы в личную методическую папку,
|
|
6.2. Создание портфолио педагога |
Продолжить работу по обобщению педагогического опыта, развитию творчества педагогов.
|
Представление опыта на заседании МО, педсовете Участие педагогов в ЕМД, конкурсах, конференциях, семинарах.
|
в течение года |
Зам. директора по УВР, ВР
|
Материалы в личную методическую папку,
|
|
7. Методическое сопровождение организации внеурочной деятельности педагогов
|
||||||
7.1. Предметные недели |
Развитие интереса к изучаемым предметам и раскрытие творческого потенциала обучающихся |
Неделя начальных классов
|
ноябрь |
Руководитель МО |
Материалы в личную методическую папку |
|
Декада наук |
февраль
|
Зам. директора по УВР, руководители МО |
||||
Тематические выставки, конкурсы, концерты |
в течение года |
Зам. директора по ВР |
||||
Итоговая научно-практическая конференция |
май |
Зам. по науке |
||||
7.2. Проведение школьного тура олимпиады школьников |
Развитие интереса к изучаемым предметам и раскрытие творческого потенциала обучающихся |
Составление команд участников школьного тура олимпиады школьников. Проведение 1 тура в СШ№21
|
Октябрь- ноябрь |
Зам. директора по УВР, предметники |
Отчет |
|
7.3. Участие в интеллектуальных играх, конкурсах. |
Развитие интереса к изучаемым предметам и раскрытие творческого потенциала обучающихся |
Подготовка обучающихся к участию в областных, республиканских и международных интеллектуальных играх, конкурсах. |
В течение года
|
Педагоги |
Справка |
|
Проведение интеллектуального марафона в школе (1-11 классы). |
Ноябрь, январь, май
|
Зам. директора по УВР, науке |
Справка |
|||
III. Инновационная деятельность |
||||||
Внедрение в практику педагогов одного из комплекса инновационных технологий |
Помощь педагогу в выборе и внедрении в практику инновационного комплекса,
|
Работа педагогов в сообществе, опорных школах Обучение на курсах, посещение семинаров. Изучение педагогами инновационных технологий |
В течение года |
Зам. директора по УВР, по науке |
Отчет |
|
№5 Ақмол орта мектеп психологының 2018-2019 оқу жылындағы атқарылатын жылдық жұмыс жоспары
Мақсаты:
Мектеп оқушыларының психологиялық денсаулығын сақтай отырып, оқу үрдісі барысында оларға психологиялық-педагогикалық жағдай туғызу. Мұғалім-оқушы-ата-ана үштік одақ байланысына психологиялық қолдау көрсету.
Міндеті:
- Оқу-тәрбие барысында тұлғаның дамуын қалыптастыру;
- Оқушының әрбір жас аралығында тұлғааралық, интеллектуалды және профессионалды дамуын қамтамасыз ету;
- Әр балаға тиісті жеке түрдегі жұмысты қамтамасыз ету;
- Оқушының интеллектуалды және тұлғалық дамуының ауытқуын психологиялық педагогикалық зерттеу, профилактикалық және коррекциялық жұмыс жүргізу;
- Балаларды тәрбиелеудегі туатын қиыншылықтар және отбасындағы микроклиматты жақсарту бойынша ата-аналарға кеңес беру;
- 1-ші, 5-ші және 10-шы сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау және түзету жұмыстарын жүргізу.
Негізгі бағыттары:
Психодиагностика
Психопрофилактика
Психокоррекция
Психологиялық кеңестер